NTO i Akademija Piva organizovali promociju crnogorske gastronomske ponude

U sklopu kampanje “Dobro. Bolje. Domaće” Nacionalna turistička organizacija (NTO) je, u saradnji sa Akademijom piva, organizovala promociju crnogorskih proizvoda karakterističnih za naše podneblje. Pored kraft piva, prisutni su imali priliku da degustiraju proizvode farme mangulica “Salaš Taraš”, kao i sireve kompanije Carinvest.

Kako je istakla PR menadžerka NTO Nina Vukčević, gastronomska ponuda Crne Gore veoma je jedinstvena, pa samim tim predstavlja važan segment ukupne turističke ponude koji spaja ekološki zdravu hranu, tradiciju starih receptura, ali i kulinarsko umjeće i znanje.

“Mi se trudimo da kroz našu aktuelnu kampanju ‘Dobro. Bolje. Domaće’ upoznamo naše goste sa crnogorskom kulturom i običajima, a upravo u gastronomskoj ponudi Crne Gore nalazi se naša posebnost koju, na naše zadovoljstvo, turisti sve više prepoznaju. Takođe, ono što je važno spomenuti jeste da ovakvi događaji i naša kampanja predstavljaju odraz naše posvećenosti da stvorimo prostor u ugostiteljskom i hotelijerskom sektoru za naše domaće proizvode i tradicionalnu kuhinju, čime podižemo nivo kvaliteta i konkurentnosti naše ponude na turističkom tržištu”, navela je Vukčević u izjavi za agenciju Infobiro Montenegro.

Na crnogorskom tržištu je primjetan porast potražnje za kraft pivima, a upravo se domaćin događaja, Akademija piva, bavi njihovim plasmanom i proizvodnjom.

“Ono što je nama bitno jeste plasman domaćih proizvoda i samim tim smo ostvarili saradnju sa Nacionalnom turističkom organizacijom, koja u okviru projekta ‘Domaći ukusi’ i kampanje ‘Dobro. Bolje. Domaće ‘, promoviše domaće proizvode i iste implementira u turističku ponudu. Izuzetno mi je drago i počastvovana sam što možemo da ugostimo ovako važan i bitan događaj, prije svega za crnogorsku javnost, ali i crnogorsku privredu. Akademija piva je ‘eco-friendly’ pivara koja je kroz svoje djelovanje podržava domaće proizvođače , samim tim i plasira njihove proizvode”, istakla je PR menadžerka Akademije piva Anja Prelević.

“Dobro, Bolje, Domaće” je kampanja u okviru projekta “Domaći ukusi“ koji je pokrenula Vlada Crne Gore u saradnji sa NTO i Privrednom komorom, odnosno privrednicima iz turističkog sektora. Projekat “Domaći ukusi” pokrenut je kao druga faza Programa “Kupujmo domaće”, a realizuju ga Ministarstvo održivog razvoja i turizma, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, Investiciono – razvojni fond i Privredna komora Crne Gore

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s